ÁSZF
ász
Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) Minta
Hatálybalépés napja: 2025. november 21.
1. A Szolgáltató (Eladó) adatai:
Név: Endler Gábor Ferenc Egyéni Vállalkozó
Székhely: 1213 Budapest, Szent István út 154.
Levelezési cím: 1213 Budapest, Szent István út 154.
Nyilvántartási szám: [Kérjük, adja meg az egyéni vállalkozói nyilvántartási számát]
Adószám: [Kérjük, adja meg az adószámát]
Telefonszám: +36 20 204 68 61
E-mail cím: info@farmjatekokboltja.hu
A szerződés nyelve: magyar
Tárhelyszolgáltató adatai: [Kérjük, adja meg a tárhelyszolgáltató nevét, székhelyét, e-mail címét]
2. Alapvető rendelkezések:
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elkertv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései az irányadók.
A webáruház használatával, illetve a regisztrációval a Felhasználó (Vevő) elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:
A webáruház mezőgazdasági témájú játékokat és kapcsolódó termékeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek illusztrációk lehetnek, a valóságtól eltérhetnek. A termékek vételára mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár, amely az általános forgalmi adót már tartalmazza.[1] A termékárak nem tartalmazzák a szállítási költséget.
4. A rendelés menete:
A Vevő a megvásárolni kívánt terméke(ke)t a „Kosárba” gomb segítségével helyezheti a virtuális kosarába.
A kosár tartalmának megtekintése után a „Tovább a pénztárhoz” gombbal folytathatja a vásárlást.
A Vevőnek meg kell adnia a számlázási és szállítási adatait. [Regisztrációhoz kötött-e a vásárlás, vagy van vendégvásárlási lehetőség? Ezt itt szükséges részletezni.]
A Vevő kiválasztja a szállítási és fizetési módot.
Az adatok ellenőrzése után a „Megrendelés elküldése” (vagy ezzel egyenértékű, a fizetési kötelezettségre egyértelműen utaló) gombra kattintva a Vevő ajánlatot tesz, amely fizetési kötelezettséget von maga után.[1]
Az Eladó a megrendelés beérkezéséről haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mailt küld a Vevő részére. Ez a visszaigazoló email csupán a rendelés beérkezését és rögzítését nyugtázza, és nem minősül az Eladó részéről a Vevő ajánlatának elfogadásának.
Az Eladó egy második, "Rendelés feldolgozva" vagy hasonló tárgyú e-mailben fogadja el a Vevő ajánlatát, amellyel a szerződés létrejön.
5. Fizetési és Szállítási feltételek:
Fizetési módok: [Kérjük, sorolja fel az Ön által kínált fizetési módokat: pl. Bankkártyás fizetés (szolgáltató megnevezésével), Átutalás, Utánvét. A 2025. júliusi jogszabályváltozás értelmében legalább egy készpénzes fizetési lehetőséget (pl. utánvét) biztosítani kell.]
Szállítási módok: [Kérjük, sorolja fel az Ön által kínált szállítási módokat, a várható szállítási időt és a pontos költségeket: pl. Futárszolgálat (partner megnevezésével), Csomagpont, Személyes átvétel.]
6. Elállási jog:
A Vevőt (amennyiben fogyasztónak minősül) a termék átvételének napjától számított 14 napon belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.[1][2] Az elállási szándékát egyértelmű nyilatkozattal (pl. e-mailben vagy postai úton) köteles jelezni az 1. pontban megadott elérhetőségek valamelyikén. Az elállási nyilatkozat mintáját a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet melléklete tartalmazza, és azt a weboldalon is elérhetővé kell tenni.
7. Jótállás, kellék- és termékszavatosság:
Kellékszavatosság: Hibás teljesítés esetén a Vevő kellékszavatossági igénnyel élhet a Ptk. szabályai szerint. Választhat kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jog teljesítése lehetetlen, vagy az aránytalan többletköltséget eredményezne az Eladónak.
Termékszavatosság: A termék hibája esetén a Vevő (fogyasztó) követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki.
Jótállás: Az Eladót az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozóan jogszabály alapján jótállási kötelezettség terheli. A jótállás időtartama a vételártól függ.[3] 50 000 Ft alatti termékek esetén már nem kötelező jótállási jegyet adni, a számla is elegendő az igényérvényesítéshez.[3] Az Eladó köteles a Vevőt a jótállási jogokról tájékoztatni.
8. Panaszkezelés:
A Vevő a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos panaszait az 1. pontban megadott elérhetőségeken terjesztheti elő. Az Eladó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha ez nem lehetséges, a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. Az írásbeli panaszt az Eladó 30 napon belül írásban megválaszolja.[1]
A panasz elutasítása esetén a Vevő a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat:
Budapesti Békéltető Testület:
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Az Eladó köteles a békéltető testületi eljárásban együttműködni.
9. Vegyes rendelkezések:
Az Eladó jogosult jelen ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. A módosítások a közzétételüket követően válnak hatályossá, és a már leadott megrendeléseket nem érintik.
Az Eladó a webáruházban történő vásárlások során a Vevő által megadott személyes adatokat az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli, amely a weboldalon folyamatosan elérhető.